photo header2_zpsoysmlabe.png

Friday, November 27, 2015

To Su Bitne Stvari



Kad nece milom, hoce silom.
Kod mene mora biti ili sve ili nista - tako da sam se figurativno sama sutnula u dupe i donijela neke vrlo bitne odluke. Namjerno prije Nove Godine, jer mi novogodisnje rezolucije propadnu obavezno.
Ne dangubi mi se vise. Ne trosi mi se vrijeme na nebitne ljude.

Sve je pocelo sa jednostavnom odlukom da krenem na CrossFit, a pretvorilo se u opsti pohod rada na samoj sebi. 

Ne pijem alkohol ni sokove.
Ne jedem masnu, nezdravu hranu, ni slatkise.
Ne grizem nokte.
Ostavim dusu na treningu tri puta sedmicno.
Rijesavam se negative na zdrav nacin.
Ne pusim.
Ozbiljno shvatam njegu koze.
Aktivno trazim posao.
Ne idem autom svuda, vec setam.
Ne koristim lift.
Ne idem namjerno svima u kontru.
Ocekujem puno vise od sebe.
Smijem se.
Osjecam se predivno.
Volim.
Uzivam.

Uzivam cak i u ovom bljak hladnom vremenu od kojeg mi se inace ne izlazi iz kuce.
Ne prepoznajem se - ali mislim to na najbolji moguci nacin.

Rekoh ja da ce biti i lijepih vijesti ovdje.

4 comments:

  1. Nisam ni blizu ali sam pdlucila da krenem 4x sedmicno trening cim dodjem iz Beograda. Valjda je i to nesto. Drzi se. Sigurno ce doci i do pada motivacija, tada zovi mene da te sutnem u dupe xD :***

    ReplyDelete
  2. Nisam ni blizu ali sam pdlucila da krenem 4x sedmicno trening cim dodjem iz Beograda. Valjda je i to nesto. Drzi se. Sigurno ce doci i do pada motivacija, tada zovi mene da te sutnem u dupe xD :***

    ReplyDelete
  3. E tako sam ja "prebacila" početkom godine i mogu ti reći da prija, pročisti se čovjeku i glava uz organizam. :)

    (Samo se ne vraćaj na staro, počela ja brljati i nije dobro) :*

    ReplyDelete
  4. Bravo ti :D super su odluke i super da si se natjerala
    Ja se ne mogu ni puškom natjerat da išta treniram
    Da mogu cilu zimu bih provela u kući, ali mora se radit
    To mi je pozitivno, barem radim, osjećam se koristno, ponekad me muka uhvati kako malo slobodnog vremena ima ali bolje mi je ovako. Imat ću kad odmarat :D

    ReplyDelete